ASSALAMMUALAIKUM ! hye hye semua:) ni blog keyon. MAAF kalau membosan kan . blog ni hanya suka suka untuk diluah kan apa yang dirasa. jika aada yang terasa MOHON kemaafan. khairun STRONG :)

ALHAMDULILAH

Saturday, June 8, 2013

MINN

hey hari ni cerita pasal kucing aku :) MAIGAD ! comel sangat sangat tapi bukan kucing parsi. aku nak sangat ade kucing parsi bulu bulu yang GEBU tuh. kau tahu tak aku sebenarnya TERINGIN nak bela apa ? aku aku aku nak bela ANAK HARIMAU ! comel giloss. tolong ahh faham. HAHA tapi tak boleh kan. so kucing je laaa. adik beradik harimau jugak. act kucing ni bukan kepunyaan ku. tapi kucing aku yang  lagi sekor ni* kucing aku memang ade sekor jee. bawak dia datang rumah . mungkin kucing aku ni ade sifat KEBINATAAN. mcm kita ni KEPERIMANUSIAAN. biasa la. kucing ikut tuan ni mang cengini *nak bagitahu yang aku ni keperimanusiaan. HAHA. dia kesian tengok anak kucing ni terbiar di tepi jalan. dia pun bawa balik. dan disebabkan jantan kiteorng bela je laaa.. bg makan minum.

ni lah gmbar masa dia kecik kecik. DAMN ! mata dia bulat okay bulat !

tung ah tung ah ! makan whiskis. time kecik jee. dah besar makan yang murahh murahh je yee. hehe

hehehe. dia amain tenung tenung.

tengok uh. PENGECUT sangat. nak tido pun cari tempat selamat. TERBAIK

ni dah besar, tak comel dah, tapi aku TETAP sayang. time ni baru lepas mandi kan dia. tu dia buat muka macam uh. padan muka! lupa nak bgtahu. panggil dia MIINNNN ! 

yang coklat tuh lah yg bawak dia balik dulu. dak min ni suka sgt kacau  MEOW. dia marah tapi marah mcmtuh je. tapi dak MIN still kacau. sweet gileee. 

P/S : aku kdg kdg geram. aku cari kucing aku pelok pelok. HAHA. 


TERIMA KASIH sudi singgah !